2013. október 26., szombat

Csak barátok.(?)

*Emily szemszöge*
Nem igaz hogy mindig közbe jön valami.Azt hiszem hogy Niall és én eltávolodtunk egymástól.Ez így nem kapcsolat.Nekem még ott a tanulás,a családi problémák.Tudom az ő élete sem egyszerű,de az enyém se.Szerintem jobb lenne ha csak barátok lennénk.Nagyon szeretem őt,félreértés ne essék,de nincs időm egy kapcsolatra.El is kell mondanom neki.Felhívom.
~Trr,~Trr~
-Szia Emily.Jó hogy hívsz,mondani szeretnék valamit.
-Szia.Én is mondani szeretnék valamit.
-Kezd te!
-Oké.Nos arról van szó hogy ugye tudom hogy mind a kettőnknek mindig sok a dolga.Alig jut idő a kapcsoltunkra.Mit szólnál ha mi csak barátok lennénk?
-Én is pont ezt akartam mondani!Szerintem jobb lenne.Majd meglátjuk később mit hoz a sors.
-Oké.Akkor szia haver!
-Szia pajti!
Huhh...azt hittem kiakad majd vagy valami.De nem!Ő ugyanúgy érez mint én.
*Niall szemszöge*
Eléggé meglepett ez a dolog.Váratlanul ért.Nem tehettem mást.Ha ő így érez akkor legyen.Azt akartam neki elmondani hogy 1 hetet együtt tölthetünk.Mindegy nem rágódok ezen.Még jó hogy azért barátok maradtunk.Így még van esélyem nála.
-Niall!-kiabált Harry.
-Mondjad!
-Gyere ide!
-Mi az?-szaladtam oda.
-Tetszik egy lány.
-És?Mit kezdjek én azzal?
-Emily tetszik.
-O-ó.Hát jó hírem van.Tiéd lehet.
-Mi?Miért?
-Szakítottunk.Vagy is szakított velem.Csak barátok vagyunk.
-De-de miért?
-Mert azt mondja hogy nincs ideje egy kapcsolatra.Meg hogy nekem sincs.Túl sok a probléma.
-Szomorú vagy?
-Nem.Ha ő így érez,el kell fogadnom.
-Oké.
Jajj még jó hogy szomorú vagyok.Nagyon szeretem Emilyt.Harcolni fogok érte!
*Lilly szemszöge*
-Gyerünk,gyerünk!Siessetek emberek!Időben kész kell lennünk!Apa azt ne oda tedd!!
-Akkor hova?
-Jobb oldalra!!!
-Oké,főnökasszony.
-Ne hívj így!Csak azt szeretném ha minden tökéletes lenne Emily szülinapjára!
Még annyi dolgunk van.Egész nap dolgozni kell,hogy tökéletes legyen Emy szülinapi bulija.A sulival is foglalkoznom kéne,mert dolgozatot írunk,de majd megbeszélem a tanárnővel.
***************************************************************************
Ez is rövid lett! :D na mindegy...a következő tuti hogy hosszú lesz.Vagy nem rövid? Áhh.nem tudom :/ Komizzatok ha tetszett!Akkor is ha nem :D

1 megjegyzés: